Remagen - Reisverslag uit Kasbach-Ohlenberg, Duitsland van Heddes - WaarBenJij.nu Remagen - Reisverslag uit Kasbach-Ohlenberg, Duitsland van Heddes - WaarBenJij.nu

Remagen

14 Juli 2016 | Duitsland, Kasbach-Ohlenberg

We hebben er inmiddels 410 km opzitten. In Melick stonden Jan en Atie op de camping .Uiteraard een fantastisch onthaal . Eten en drinken genoeg . Volgend jaar staan ze ook wel ergens. Gewoon heengaan, catering prima. Dag 4 zijn we Duitsland ingegaan . In Linnich een stempel gehaald bij het Gemeente Huis. Het ging op z'n Duits. De stempel/zegel kwam achter een schilderij vandaan. Lida is wel 20 min bezig geweest om de stempel in ontvangst te nemen. Niemand durft initiatief/verantwoording te nemen. Onder Julich hebben we een prachtig uitzicht gehad op een bruinkool groeve. Een imposant gezicht met enorme graafmachines. Of dit stand houdt is maar de vraag . Op dag 4 en dag 5 afwisselend zon, maar ook af en toe een stevige bui. We zitten nu in Remagen aan de Rijn . De komende 2 dagen fietsen we langs de Rijn.