regen en onweer - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Heddes - WaarBenJij.nu regen en onweer - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Heddes - WaarBenJij.nu

regen en onweer

02 Augustus 2016 | Italië, Bardolino

Zondag 31 juli. Na een nacht van hevige onweer in Lana opgestaan met de bedoeling een flink eind te fietsen. Helaas: na het inpakken van de tent begon het weer hard te regenen. Snel een hotelletje gezocht. De dag doorgebracht met wandelen onder een paraplu. Maandag 1 aug. Na een goed ontbijt op de pedalen. Na 120 km Loppio bereikt. Een boeren camping. Overigens in Lana 2 stellen ontmoet , afkomstig uit HH Waard ,ook bezig naar Rome te fietsen. Zij hebben echter een volgwagen voor de spullen. In Trento kwamen we ze weer tegen op een terrasje. Toeval?. Dinsdag 2 aug. We hebben besloten onszelf te verwennen met een boottocht over het Garda Meer. We vertrokken uit Torbole om 9.40 uur en om 15.00 uur zetten we voet aan wal in Bardolino. Een prachtige tocht. Vanaf het water die oude plaatsjes te zien. We staan nu op een camping aan het Garda Meer. Morgen op naar Verona.

• 03 Augustus 2016 - 15:03

Joop Van Ginkel:

Goedemiddag Lidy en Wim, vanuit een regenachtig hoogwoud een groet van ons. je hebt niet "stil gezeten" . jullie hebben de gang erin. ben net terug van vakantie en jullie zitten al in de buurt van Verona, een prachtige stad, met s,avons een mooie opera. jullie hebben het goed voor elkaar. Lidy is Wim wel aardig voor je en behulpzaam, hij kan "hiel narig zijn". Maar als sterke vrouw redt jij dat wel. groeten van Joke en joop

• 06 Augustus 2016 - 07:42

Jur-Annie:

Wim Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wens jullie vandaag een mooie dag toe.
    Zonder pech zoals een trein die niet gaat en de regen niet te vergeten.
    Veel plezier.
    groetjes Jur en Annie

• 06 Augustus 2016 - 09:25

Leo En Vera Heddes:

Vandaag 6 augustus, Wim, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Jullie op de fiets en wij naar het feest van Henk en Kitty.
    Zo te lezen, gaat het allemaal voorspoedig. Nog géén lekke band gehad?
    Leuk dat jullie Westfriezen ontmoet hebben.
    Geniet ervan en wij "gedenken" je vanavond tijdens het etentje bij; La Mère Anne.
    Groetjes van ons,
    Leo en Vera

• 06 Augustus 2016 - 10:17

Kees En Agaath:

Gefeliciteerd Wim en nog vele jaren in goede gezondheid en liefde.Nog even en je mag de Paus zien . Dat moet voor jou de ware vreugde zijn. Je weet dat wij vanavond gaan dineren in Oudendijk ( 8 pers) jammer dat julliemook niet bij zijn. Maar...... Volgens Leo die goede broer van je kunnen we de rekening naar jou opsturen , groet aan Lida een mooie dag goede reis en tot ziens.

• 06 Augustus 2016 - 21:31

Truus En Dirk:

Wim van harte gefelicteerd met je verjaardag,wat stoer dat jullie op fiets gaan .hoeveel leren lappen hebben jullie al versleten?de groeten aan de paus.de groetjes truus en Dirk

• 07 Augustus 2016 - 13:28

Harry En Pien:

Wat zijn wij trots op zulke vrienden!!! Kanjers. Jullie tocht ziet er heel aantrekkelijk uit. Moeten er alleen niet aan denken jullie voorbeeld op te volgen (ha ha). Fijn dat jullie de zwaarste (fiets)last kwijt zijn. Met jullie vrienden samen een afspraak bij de Paus gemaakt? Slot "Meeting Point": een van de vele levensgrote zuilen op het St.Pietersplein. Jullie komen elkaar daar vast nog wel tegen. Wat kan de wereld klein zijn. Nog "maar" 500 km. Moet een peuleschilletje voor jullie zijn. Wij leven mee, zien jullie in gedachten fietsen. Toi toi toi en liefs van ons.